Terseksa

Hi, Assalamualaikum! esok ada ceramah apa entah dekat Kolej Vokasional. sebelum ni nama kolej tuh sekolah teknik seri manjung kot. Aku lupa. *abaikan* aku nak bawak phone dengan kamera walaupun cikgu tak kasi. Mukun pon bawak. Kalau kena rampas, aku guna dia punya :P Tapi aku taktau nak bawak ke tak. Hihi. Petang tadi, ronda-2 taman dengan Ayuni. Best! walaupun minyak motor nak habis --' Haha. okayokay, tukar topik. Aku deactive account twitter aku untuk harini je. Tapi aku rasa terseksa bangat.. Haih, rindu diaa. Aku deactive twitter tu pon bukan sebab saja saja. Tapi sebab aku sedih+sakit hati. ingat aku nak ke deactive? aku suka twitter ^_^  sebab twitter orang dia lebih peramah dll. post aku kali ini lagi pendek aku rasa. sebab aku takde idea --' Byeee <3
Like and Comment (:

0 Nak tahu rahsia:

Post a Comment