Cuti Sekolah

Hai, Assalamualaikum. Harini lagi dua hari je nak habis cuti sekolah? Homework and folio tak siap pun. seriously? Aku tengah kelam kabut ni :'( Hmmm. blog aku dah bersawang gila. hehe. Aku nak cantikkan blog ni, tapi tak reti. sekarang ni aku nk mintak tolong kat sape sape yang pandai edit blog. Korang kan baik.*bodek* Sebenarnye, aku main letak je bende-2 kat blog ni. dan hasilnya, jadilah blog yang teruk ni :'D Aku jeles gila time diorang pegi trip kat KL Sepatutnya aku pergi, tapi aku masok pertandingan ape ntah, aku tarik diri. then pertandingan tu dia amik form3 je. So time tu aku rasa macam aaaarrhhh! *ForeverMenyesal* tau kan rasa macam mana? sedih gila. rasa macam nak hempas lappy ni sekarang jugak. Tapi disebabkan mahal, aku malas nak hempas.Aku rindu kawan-2 kelas 6 Bestari dulu. Bukan nak jumpa aku pon. Tau lah dah sekolah kat asrama.Haha. Aku gurau je. Korang yang kelas 6 Bestari tahun 2010 yang sekolah kat asrama jangan marah tau :p Hmmm. takde story baru. Yang ada pon aku dan kawan-2 aku lepak kat stadium hampir setiap pagi :3 Selain itu, kiteorang lepak Mcd and Tesco. Tu je. takde tempat lain. Bila Jusco nak siap? Aku dah tak sabar sabar ni. Hee. Malam ni InsyaAllah aku update lagi blog ni. Lagi best sikit kot story aku malam ni. Assalamualaikum <3
Like and Comment (:

0 Nak tahu rahsia:

Post a Comment