TENGAH MALAM II

Hai , Assalamualaikum. baru habis menangis tengok cerita Hoore Hoore. scene yang dia nyanyi lagu Ayah dan ibu tu. tak tahu kenapa, dah bertakung air mata kat mata. lepastu keluar laju je. :'( Cerita tu bestlah juga. Sebab ada nila murni and pengajaran dia. Cerita pasal ceramah haritu, memang best gila! Serious kelakar penceramah tu :) Nama dia Raja Shamri.Dia ada cerita pasal hidup dia, masa kecik-kecik memang sedih cerita tu. Tengah feeling kot time tu air mata dah bertakung, lepastu dia boleh buat lawak pulak -,-' dah lah banyak kali dia buat macamtu. Terus serap balik air mata tu -,- Tapi memang enjoy lah ceramah dia. tak boring sangat :) haha. Walaupun blog aku tak cantik , bersawang habis semua tapi ada juga orang yang setia nak baca post aku :3 Viewers aku dah makin naik. Alhamdulillah :') Terima kasih korang sebab sudi singgah and baca. Haih, aku bosanlah online malam-2. tak ramai yang online. *hentakkaki* Post kali ni pendek je kot. Aku dah mengantuk ni. Dah nak pukul 1 pagi ye. Harap maklum. SEKIAN <3
Like and Comment (:

0 Nak tahu rahsia:

Post a Comment