Tengah malam

Hai.Assalamualaikum. So, Harini aku nak ucapkan Happy Birthday at kawan aku, Syahirah. Walaupun dah lepas. Sorry, sebab aku baru tau birthday kau masa tahun ni and tak sempat nak belikan hadiah :'( Hehe. Aku terkezut gila sebab viewers aku naik mendadak. Bagitau aku sapa yang buat *asah parang* Haha, thanks korang sebab sudi nak singgah and baca cerita aku yang tak best ni :) Post kali ni mungkin pendek sikit sebab sekarang dah nak pukul 12 malam. Aku dah mengantok sebenarnya, tapi rasa macam nak update blog je (^_^) Memandangkan aku dah lepas exam, and bulan ni adalah Hari Sukan sekolah aku. Aku pon tak belajar sangatlah. sangat ohsemm kan? Aku memang tak sabarsabar nak tunggu Hari Sukan. Aku nak masuk kawad. Pasal lari semua tu, aku taktau aku dapat ke tak. Aku memang eksited*oh my english!* nak tunggu ni. Lepastu esok puak ada Running Man. Memang bestt baq anggg. *menguap* Aku rasa sampai sini je kot. InsyaAllah, aku akan update lagi blog aku. Lepastuh, bila-bila masa terluang aku nak tutup blog ni kejap for edit sikitsikit :) Bye, Selamat Malam. Take care <3
Like and Comment (:

0 Nak tahu rahsia:

Post a Comment