Assalamualaikum.

Lame tak update blog.#hee. Sorry guys sebab Fathin busy lha sekarang ni ._. Final exam , lagi satu subjek lagi :). That why saya jarang update blog and online muka buku :) Sekarang ni saya tengah ulang kaji subjek Arab , tapi macam tak je sebab sambil bace buku tengok tv#tah ape-ape je. Jadi tak masok sangat lha ape yang dibace. Ingat hal lain pulak :o btw, wish me luck for last exam okay? Yeah-2 nak cerita pasal beberapa perkara yang berlaku sepanjang September lepas. Nak tahu? Akhir bulan September lepas , saya dengan kawan-2 saya pergi ke Ipoh untuk latihan dan esoknya bertanding#termasuk budak comel-2 sekolah rendah. Suke layan depa n^^ sporting sangat. Then esoknya kami pon bertanding , sampai lha ke pengumuman pemenang pertandingan. Firstly kami semua dah agak da mungkin sekolah Ipoh yang menang sebab mereka semua hebat-2 , tapi bila pengacara tu umumkan sekolah tu tempat ke-2 kami terus jerit sampai takde suara. Terkejut gile kot. Cume tahun ni kurang syok sikit sebab tahun ni yang pergi pertandingan peringkat kebangsaan selection. Yang terbaik sahaja dapat pergi. Takpela bagi peluang kat mereka yang tak pernah pegi tu :D. And kami pun amik hadiah kat pentas mase perhimpunan. Malu time tu tapi bangge jugak.. Then dapat surat untuk dinner Jumaat lepas kat Horizon. Enjoy giler time tu , snap pic, makan-2 , tengok persembahan nyanyian pelajar senior , amik hadiah cabutan bertuah#bertuah saya! dll. Harap-2 tahun depan dapat pegi lagi. Btw group kami cadang nak pegi Mcd tapi tak tau nak pegi bile. Malas da nak  update , bye guys!
Like and Comment (:

0 Nak tahu rahsia:

Post a Comment