Dugaan :'*

Hey stalkers.Selamat Menyambut Bulan Ramadhan kepada semua :).Memang lambat aku cakap -.-'' , sorry busy lately.Pejam celik pejam celik . . . . dah nak raya dah.tak percaya ? Ambik tangan korang , pastu kire-2 bape hari lagi nak raya. 10 days right ? yeah true :) banyak dugaan yang kita hadapi ketika bulan Ramadhan yang mulia right ? bersabar lah ye :) aku nak cakap pasal exam aku baru-2 ni , 0kay memang teruk sangat sangat . Aku terkejut jugak sebab markah aku menurun :'/.sedih juga sebab aku tak pernah dapat seteruk ni :'( . tapi tak pela , ni sebagai pengajaran untuk aku teroskan berusaha fighting fighting ! bak kata artis-2 korea :) hee ingat aku tak minat korea ke ? minat jugak lah tapi tak terlalu*jangan terasa kalau dah bace :) tak nak gaduh gaduh yee, chill 0kay ? Fathin nak cerita sikit pasal raya fathin tahun ni. tahun ni raya aku special sikit sebab baju raya aku ade '3' omo ! ! ! suke suke :'D. ribuan terima kasih kepada ibu yang tercinta kerana sanggup keliling kedai sampai 10-15 kedai untuk mencari baju raya aku .aku memang , bab pilih baju raya susah sikit.itula sampai ibu aku pegi sampai berbelas-belas kedai semata-mata untuk beli baju raya aku je , weeeee! -____- .0kay stop it fathin.fathin dah kehabisan idea lah,kbye.
Like and Comment (:

0 Nak tahu rahsia:

Post a Comment